Do wypełnienia - Formularz oferty
Nabór ofert zakończony
Wybrana oferta :
Meriwa Sp.J. Paweł Filipiuk, Paweł Ostaszewski,
20-824 Lublin, ul. Warszawska 150
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
ZAPYTANIE OFERTOWE
(niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie stanowi zapytania ofertowego w rozumieniu przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych)
Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
Zakup 56 szt. krzesełek biurowych z dostawą transportem sprzedającego i na jego koszt do siedziby zamawiającego o następujących parametrach:
Wymiary: szerokość siedziska 470 mm, głębokość siedziska: 475 mm,
Siedzisko i oparcie miękkie, tapicerowane, oparcie tapicerowane z obydwu stron,
Mechanizm: oparcie odchylające się synchronicznie z siedziskiem w stosunku 2:1, maksymalny kąt wychylenia oparcia wynosi 20o, przy 11o odchylenia siedziska, możliwość blokady siedziska i oparcia w 5 pozycjach, regulacja siły oporu oparcia, Anti-Shock – zabezpieczenie przed uderzeniem oparcia w plecy użytkownika, Up&Down – regulacja wysokości oparcia za pomocą systemu 10 zapadek, płynna regulacja wysokości krzesła za pomocą podnośnika pneumatycznego,
Podłokietniki: regulowane podłokietniki z miękkimi nakładkami,
Podstawa: stalowa, chromowana,
Kółka: samohamowne do powierzchni dywanowych
Krzesło: BOLERO II R1B steel 02 z mechanizmem Epron Syncron
Tapicerka: wg wzornika firmy Nowy Styl – sempre SM06
Montaż: dostarczone krzesełka zmontowane, do bezpośredniego użytkowania
Termin realizacji zamówienia : do dnia 12 grudnia 2016 r.
Kryterium oferty – cena 70%
Inne : gwarancja terminu realizacji dostawy - 20%
Warunki gwarancji - 10%
Inne istotne warunki zamówienia przyszłej umowy:
Krzesełka dostarczone do siedziby kupującego transportem sprzedawcy i na jego koszt.
Sprzedawca gwarantuje rozładunek dostarczonych krzesełek do miejsca składowania w siedzibie Kupującego.
Uwagi:
Dostarczone krzesełka zmontowane, skręcone, do bezpośredniego użytkowania.
Ofertę prosimy przesłać w terminie do dnia 14 listopada 2016 r. pocztą na adres:
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Wola m. st. Warszawy, ul. Rogalińska 2,
01-206 Warszawa
Faksem na numer: 22 535 61 24 lub pocztą elektroniczną na adres mailowy: sekretariat@dbfo-wola.waw.pl
lub złożyć osobiście w siedzibie DBFO – Wola m. st. Warszawy do godz. 1500 dnia 14 listopada 2016 r.