Nabór ofert został zakończony
Wybrana oferta:
PH MIX 69 Sp.J. , ul. Joteyki 20, 02-317 Warszawa
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
ZAPYTANIE OFERTOWE
(niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie stanowi zapytania ofertowego w rozumieniu przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych)
Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
Zakup i sukcesywne dostawy środkami transportu oferenta do siedziby zamawiającego artykułów biurowych zgodnie z załączonym wykazem stanowiącym załącznik nr 1.
Termin realizacji zamówienia do dnia 15 grudnia 2015 r.
Kryterium oferty – cena 70 %
Inne: jakość artykułów przedstawionych w ofercie – 30 %
Inne istotne warunki zamówienia przyszłej umowy:
1.Zamawiający ma prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianych artykułów objętych granicami zamówienia ± 20% oraz zmiany poszczególnych artykułów objętych ofertą cenową w zakresie wartości zawartej umowy.
2.W przypadku zmiany kwoty zmiany kwoty określającej wartość umowy sporządzony zostanie aneks określający wartość ostateczną umowy.
Uwagi:
1.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrócenia się z prośbą do oferentów o dostarczenie pokazowych próbek wybranych artykułów biurowych zawartych w załączniku nr 1 (np. długopisy, zszywacze do dokumentów, segregatory, itp.) w celu dokonania oceny jakościowej artykułów objętych zamówieniem.
Ofertę prosimy przesłać w terminie do dnia 12 lutego 2015 r. pocztą na adres:
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Wola m. st. Warszawy, ul. Rogalińska 2, 01-206 Warszawa
Faksem na numer: 22 535 61 24 lub pocztą elektroniczną na adres mailowy: sekretariat@dbfo-wola.waw.pl , złożyć osobiście w siedzibie DBFO – Wola m. st. Warszawy do godz. 1500